Visačky na lahve vína
Visačka s logem, sloganem, blahopřáním je ideálním firemním dárkem.
Je jako originální kravata nebo motýlek. Každý si jí všimne a etiketa přitom zachová všechny důležité informace o víně a vinařství.
—
I když jistě víme o čem je řeč, pojďme si toto slovo mírně přiblížit. Jedná se o předmět, který visí. Jak jinak, že. Základem je tedy sloveso viset. Visačka může být například na kufru a v lepším, respektive v tom nejlepším případě, na víně! Takové firemní víno s vlastní visačkou, to je trefa do černého! Co ji takhle vyšperkovat vaším logem, claimem nebo například blahopřáním? Originální firemní dárky už dávno nejsou magnety na lednici nebo samolepky na auto. Nyní přejímají štafetu osobitější věci, což víno s vlastní etiketou určitě je!
—
Jednoduchá visačka
V jednoduchosti je krása. Nikoho nepohorší a všechny zaujme. Jasně, stručně a výstižně. Na tuto krásku můžeme vložit vaše firemní logo a to buď samotné nebo i s claimem a vše bude řečeno. Jednoduchou visačku můžeme připravit budˇ jednostranně nebo oboustranně. Nic není problém, zařídíme!
Pokud se vám nechce vymýšlet složitosti, je tato volba to pravé ořechové. Objednejte ji raději hned, protože jednoduchost je klíčem k dokonalé eleganci.
Otevírací visačka
Máte rádi knihy? Výborně! Můžete nyní jednu malou napsat!
Naše otevírací visačka je totiž taková malá imitace všeříkající knihy, kterou přečtete jedním dechem! A o to u knihy přece jde. Zhltnout obsah na první dobrou a s radostí se k ní vracet!
Neexistuje věrnějšího přítele, než je knihy. Pojďme ji tedy společně vytvořit. Logo, slogan, text či přání, to je vše je možné vepsat do děje této visačky.
Dřevěná visačka
Máte rádi luxus a styl? Výborně, pak potřebujete dřevěnou visačku. Dřevo, jak je známo, je materiál, který nestárne, ale naopak s grácií zraje.
Obdarovanému po vás zbyde kromě prázdné lahve i originální vizitka s vaší firemní identitou. Navždy se mu vryjete do paměti ať chce, nebo ne.
Tak to napíšeme na dřevo? Ujednáno!
—
Visačka dá vínu jiný rozměr. Ne, že by změnila snad jeho chuť, ale takové to první kouknutí a seznámení se s lahví je jiné. Je osobní. Poznáte, že ten, kdo lahev daroval si s tím dal práci. Dal si záležet na tom, co dává. Vždyť mohl poslat jen zmíněnou propisku nebo bonboniéru.
Buďte i vy ten, kdo dává víc než jen věc.